Izbor putnog zdravstvenog osiguranja je veoma važan kako biste brzo i jednostavno mogli da rešite problem tokom putovanja ako vam se desi da se, recimo, razbolite. U nastavku objašnjavamo ključne procedure i korake kako da sprovedete putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu.
Odluku bazirajte na pokrićima, ne ceni
Kada odlučujete o odgovarajućem osiguranju za putovanje u inostranstvo, nemojte samo razmišljati o najpristupačnijoj opciji. Umesto toga, zapitajte se kojim ćete opasnostima potencijalno biti izloženi prilikom putovanja. Dobro proverite spisak pokrića koje nudi putno osiguranje koje ste odabrali kako biste znali u kojim slučajevima možete dobiti pomoć od osiguravajuće kuće.
Aktiviranje polise
Pogledajmo sada kako da sprovedete osiguranje ako vam se na putu dogode neprijatnosti zbog kojih vam je potrebna medicinska pomoć.
Ako se za vreme boravka u inostranstvu razbolite a imate Triglav polisu putnog osiguranja, nastanak osiguranog slučaja neophodno je da prijavite našem partneru „Europ Assistance”, čija usluga je dostupna 24 sata:
- pozivanjem Kontakt centra na broj telefona: +381 11 4144 105
- slanjem e-mail poruke na: operationsr@europ-assistance.hu
Takođe, osigurani slučaj možete prijaviti asistentskoj kompaniji bez dodatnih troškova ukoliko imate pristup internetu / WiFi-u, i to:
- besplatnim pozivom putem sledećeg linka: https://eoperation.europ-Assistance.hu/webrtc/M_Triglav_RS
- skeniranjem QR koda

Zaposleni u Kontakt centru će vam organizovati lečenje, a osiguranje pokriti troškove lečenja u bolnici i troškove prevoza do bolnice ili u matičnu državu u okviru osigurane sume. U ovom slučaju, ne morate ništa više da radite. Osim da odete kod lekara koji vam je preporučen.
Druga mogućnost je da, nakon pozivanja „Europ Assistance“ i prijavljivanja nastanka osiguranog slučaja, medicinske usluge platite sami i da, kada se vratite iz inostranstva, osiguravajućoj kući podnesete zahtev za refundaciju troškova sa kompletnom dokumentacijom. U tom slučaju potrebno je da, pored prijave, originalnih računa i medicinskog izveštaja, dostavite i fotokopiju kartice tekućeg računa i pasoša.
Pored lične prijave u najbližoj poslovnici, prijavu štete možete izvršiti slanjem odgovarajućeg ispunjenog obrasca, poštom na adresu „Triglav osiguranje”, Milutina Milankovića 7a, 11070 Novi Beograd ili mejlom na adresu stetepzo@triglav.rs, uz napomenu da je osiguravajućem društvu potrebno da dostavite sve medicinske nalaze i originalne fakture, koje ste tražili prilikom plaćanja usluga.
Veoma je bitno da popunite sva poglavlja obrasca Prijave osiguranog slučaja po polisi putnog osiguranja. Ako to ne uradite, trebaće više vremena da se šteta otkloni, jer osiguravajuće društvo mora ponovo da kontaktira s vama kako bi dobilo informacije koje nedostaju.





