Šta treba da znate ako želite da prijavite štetu po osnovu putnog zdravstvenog osiguranja.
Zašto je toliko važan izbor putnog zdravstvenog osiguranja? Zato da biste brzo i jednostavno mogli da rešite problem ako vam se tokom putovanja desi da se, recimo, razbolite. Objašnjavamo ključne procedure i korake gde i kako sprovesti putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu.
Ne cena, već pokrića
Kada odlučujete o odgovarajućem osiguranju za putovanje u inostranstvo, nemojte samo razmišljati o najpristupačnijoj opciji. Umesto toga, zapitajte se zašto uzimate ovo osiguranje i kojim opasnostima ćete biti izloženi prilikom putovanja. Dobro proverite spisak pokrića paketa putnog osiguranja koje ste odabrali kako biste znali u kojim slučajevima možete dobiti pomoć od osiguravajuće kuće.
Pogledajmo sada kako da sprovedete osiguranje ako vam se na putu dogode neprijatnosti zbog kojih vam je potrebna medicinska pomoć.
Ako se na putovanju razbolite
Ako se na putovanju razbolite za vreme boravka u inostranstvu, a osiguranik ste „Triglav osiguranja“, nastanak osiguranog slučaja neophodno je da prijavite našem partneru „Europ Assistance”, čija usluga je dostupna 24 sata:
- pozivanjem Kontakt centra na broj telefona: +381 11 4144 105
- slanjem e-mail poruke na: operationsr@europ-assistance.hu
Takođe, osigurani slučaj možete prijaviti asistentskoj kompaniji bez dodatnih troškova ukoliko imate pristup internetu / WiFi-u, i to:
- besplatnim pozivom putem sledećeg linka: https://eoperation.europ-Assistance.hu/webrtc/M_Triglav_RS
- skeniranjem QR koda

Zaposleni u Kontakt centru će vam organizovati lečenje, a osiguranje pokriti troškove lečenja u bolnici i troškove prevoza do bolnice ili u matičnu državu u okviru osigurane sume. U ovom slučaju, ne morate ništa više da radite. Osim da odete kod lekara koji vam je preporučen.
Druga mogućnost je da, nakon pozivanja „Europ Assistance“ i prijavljivanja nastanka osiguranog slučaja, medicinske usluge platite sami i da, kada se vratite iz inostranstva, osiguravajućoj kući podnesete zahtev za refundaciju troškova sa kompletnom dokumentacijom. U tom slučaju potrebno je da, pored prijave, originalnih računa i medicinskog izveštaja, dostavite i fotokopiju kartice tekućeg računa i pasoša.
Pored lične prijave u najbližoj poslovnici, prijavu štete možete izvršiti slanjem odgovarajućeg ispunjenog obrasca, poštom na adresu „Triglav osiguranje”, Milutina Milankovića 7a, 11070 Novi Beograd ili mejlom na adresu stetepzo@triglav.rs, uz napomenu da je osiguravajućem društvu potrebno da dostavite sve medicinske nalaze i originalne fakture, koje ste tražili prilikom plaćanja usluga.
Veoma je bitno da popunite sva poglavlja obrasca Prijave osiguranog slučaja po polisi putnog osiguranja. Ako to ne uradite, trebaće više vremena da se šteta otkloni, jer osiguravajuće društvo mora ponovo da kontaktira s vama kako bi dobilo informacije koje nedostaju.