Ne propustite!

Izbor najnovijih priča i saveta za bezbrižnu svakodnevicu.

Sve ce biti u Redu | Triglav.rs

Šta vam sve pruža asistencija na putu?

Triglav osiguranje više od pomoći na putu

0800 050 555 (za pozive iz Srbije) i 011 3305 155 (za pozive iz inostranstva). Ovo su telefonski brojevi na koje možete nazvati automobilsku pomoć kako biste vi i vaše vozilo imali pomoć 24/7. Ovi brojevi mogu vam biti od koristi ne samo kada se vaše vozilo pokvari, nego i ako napunite pogrešno gorivo, izgubite ključeve … Članak objašnjava šta vam je sve na raspolaganju kako biste mogli da izaberete ono što vam treba.

Do sada verovatno dobro poznajete osiguranje vozila.

Ako su osiguranje vozila i pomoć bili novost prethodnih godina, danas kada se odlučite da uzmete osiguranje vozila više ne morate da se pitate da li vam je potrebna pomoć.

Odgovor je jasan, potrebno vam je osiguranje koje vama i vašem vozilu pruža pomoć 24/7 i pokriće troškova u Republici Srbiji i inostranstvu.

Možda je manje jasno šta podrazumeva svu ovu pomoć, koje su vam asistencijske usluge na raspolaganju i koji su vaši troškovi osiguranja.

Odgovor na ova pitanja  zavisi od odabranog paketa. Na raspolaganju su tri:

  • Asistencija Osnovni paket,
  • Asistencija Plus paket,
  • Asistencija Komfort paket.

Paketi se razlikuju u zavisnosti od pojedinačnih kriterijuma.

Pomoć i u vašem domaćinstvu, ne samo na putu

Kada su u pitanju problemi sa automobilom, verovatno ćete prvo pomisliti na najmračniji, “Marfijev” scenario – da se vaš automobil pokvari na usamljenom putu daleko od svega.

Ali auto može da vas uvuče u nevolju i u vašem domu, u vašoj garaži i pokvari vam sve planove. Zbog toga vam je pomoć omogućena kako na putu tako i kod kuće.

Za vas će, pomoć za koju ste se odlučili, dogovoriti i pokriti troškove popravke vozila ako se vozilo može popraviti na licu mesta.

To znači da Centar za pomoć:

  • pruža provajdera,
  • pokriva troškove dolaska izvođača,
  • pokriva popravke do jednog sata popravnih radova na licu mesta.

Međutim, ako vam se dogodi da ne možete da vozite automobil zbog problema sa ključevima, osiguravajuća kompanija će takođe pokriti troškove isporuke rezervnih ključeva za vozilo na dogovorenu adresu (po važećim uslovima i u zavisnosti koji se paket asistencije ugovori).

Šlepanje nije samo za pokvarena vozila

Ako odgovrno lice utvrdi da se vaše vozilo ne može popraviti na mestu gde se pokvarilo ili se ne pronađu ključevi, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku će organizovati šlepanje:

  • do najbližeg ovlašćenog servisa za vaš automobil,
  • u vaše prebivalište ili
  • do najbliže stanice za punjenje ako se radi o električnom vozilu.

Šlepanje ili prevoz vozila su vam dostupni čak i ako vozite električni automobil, koji je stao zbog ispražnjene ili loše napunjene baterije.

Šlepanje zbog problema sa baterijom dostupno je tri puta tokom perioda osiguranja, ali ne uključuje troškove punjenja.

Problemi sa gorivom

Baš kao što električnom automobilu može da se potroši baterija tokom vožnje, tako će i drugima možda ponestati goriva. Takođe, na raspolaganju su vam pomoćna sredstva koja pokrivaju troškove isporuke goriva tako da imate dovoljno da nastavite vožnju do najbliže pumpe. Troškovi goriva nisu obuhvaćeni.

Ako mislite da ovako nešto vama ne može da se dogodi jer znate kako savršeno da predvidite i isplanirate stvari, tada vam može biti dovoljno malo nepažnje da ubacite pogrešno gorivo u svoje vozilo. Čim to saznate, obratite se Centru za pomoć.

Oni će vam organizovati pokrivanje troškova  pražnjenja i čišćenja rezervoara za gorivo, čišćenje cevovoda i zamenu čistača goriva. Ukoliko nije drugačije, troškovi prevoza do najbliže radionice za popravku biće isto tretirani.

Pomoć Triglava dostupna je na sledećem broju telefona: 0800 050 555 za pozive iz Srbije ili +381 11 33 05 155 za pozive iz inostranstva.

Osiguranje pokriva sledeće:  troškove pomoći (popravak, šlepanje, pražnjenje itd).

Osiguranje ne pokriva sledeće troškove: materijal, rezervne delove, benzin, punjenje baterije, oštećenje motora zbog neispravnog goriva.

Briga za osiguranike

Ipak, osiguranje automobila nije samo briga o vašem vozilu. Šta se dešava ako vam se vozilo pokvari u inostranstvu i ne možete da nastavite putovanje?

Ako je potrebno, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku će organizovati prevoz za vas i sve putnike u automobilu do najbližeg ovlašćenog servisnog centra, vašeg prebivališta ili drugog mesta ukoliko je bliže vašem prebivalištu (na primer, do mesta gde žive vaši rođaci, itd.).

Ako nema drugog rešenja, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku  će  organizovati prevoz do hotela u kome ćete takođe imati pokriven smeštaj. Koliko noći ćete ostati zavisiće od odabranog paketa.

Zamena vozila

Najobičnije rešenje za nastavak putovanja ako je vaše vozilo ukradeno ili pokvareno i ne može se popraviti istog dana u roku od dva sata, je da vam Centar za asistenciju (pomoć)  obezbedi drugo vozilo.

Ako je dostupno, Centar za asistenciju (pomoć) će vam pružiti najam automobila iste kategorije kao što je i vaš putnički automobil.

U slučaju da imate kamp kućicu, osiguravajuća kuća vam neće pružiti zamenu kamp kućice, već će vam ustupiti lični automobil koji će vam biti dostupan. Isto se odnosi i na kamione i motocikle.

Istovremeno, treba naglasiti da Centar za asistenciju (pomoć) korisniku  ne može da obezbedi vozilo sa dodatnom opremom namenjenom za prevoz prtljaga ili tereta, kao što je kutija za prtljag, vučna traka i slično.

Na primer, vi možete da prebacite bezbednosna sedišta za decu iz vašeg vozila u rezervno vozilo. Ako to nije moguće, Centar za asistenciju (pomoć) korisniku može organizovati i raspoloživost tako opremljenog vozila.

Kada su putnici povređeni

Šta se dešava u slučaju da nije oštećeno samo vozilo, nego ste i vi povređeni?

Kada lekar potvrdi da ste vi, kao vozač ili vaši putnici, toliko povređeni da ni 12 sati nakon povrede nećete moći da upravljate automobilom, a bilo koji putnik nije kvalifikovan, tada Centar za asistenciju (pomoć) korisniku  pruža zamene vozaču koji će vas odvesti u mesto stanovanja.

Sva ostala pokrića, kao i njihovo detaljnije objašnjenje, zapisana su u uslovima osiguranja. Ovim člankom smo samo želeli da vam pružimo kratak pregled onoga što imate na raspolaganju kako biste mogli da izaberete paket koji vam najbolje odgovara.

TEST BANNER

Ne propustite!

Izbor najnovijih priča i saveta za bezbrižnu svakodnevicu.

Prijava na newsletter